sofiaisabelle.blogg.se

Nedräkning på riktigt!

Publicerad 2013-08-21 17:22:13 i Vardagen i Sverige - innan flytten,

Då var första dagen på jobbet efter "semestern" avklarad.
Första dagen av totalt 8, nu 7 kvar.
Vi har 11-12 dagar kvar i Sverige och det går upp för mig mer och mer för varje dag vad det är vi ger oss in på.
Men jag har sällan varit så säker på att jag gör rätt!
 
Igår var vi otroligt effektiva, redan vid 15 var lägenheten skinande ren
Jag som var inställd på att få ägna eftermiddagarna åt flyttstäd
Men jag är inte direkt ledsen att jag hade fel :)
 
Efter en lång dag (betydligt längre än jag väntat mig) på jobbet är jag på väg ut till lägenhet igen
Denna gång för besiktning, hoppas på att det ska gå bra
Får klara mig på egen hand då Fredrik är i Sthlm
 
 
Efter gårdagens effektiva flyttstäd tyckte vi att vi var värda lite mat
Sushi för mig och Pizza till Fredrik
 
 
 
xoxo Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela