sofiaisabelle.blogg.se

Huset finns!

Publicerad 2013-08-06 16:16:00 i Planering inför flytten till Stavanger, Vardagen i Sverige - innan flytten,

Uppdatering från Anna och Trond (paret vi ska flytta ihop med i Stavanger).
De har nu anlänt till Stavanger och huset finns, är jättefint och vår uthyrare är trevlig.
Även killen som bor i huset nu, men som ska flytta ut i September är trevlig.
 
Så nu känns det än mer på riktigt, och jag längtar ännu mer till på lördag!
 
 
Tänkte jag skulle tränat mellan jobbet och fikan med finaste Annie, men min kropp säger nej.
Solen skiner i Mölndal, funderar på att ta en promenad och kanske lägga mig på en gräsplätt någon stans.
Eventuellt slumrar jag till en stund - vansinnigt trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela