sofiaisabelle.blogg.se

Ljus är nyckeln!

Publicerad 2014-09-25 06:40:11 i Livet i Stavanger,

När min klocka ringde imorse
- på lägsta volym så att jag inte hörde den -
tände Fredrik lampan i sovrummet, och jag gick upp
Svårt att säga om det delvis beror på att jag fått mycket sömn sista nätterna eller om lampan faktiskt på egen hand gjorde underverk
Men effektivt var det i alla fall!
Så nu ska jag nog klara av att komma mig upp i tid en tid framöver:)

Just idag har inte detta något att säga när det kommer till sluttid på jobbet dock
För ikväll har jag ännu en gång lovat bort mig till kvällsarbete för att få forsatt med packningen efter flytten
Det är en del kvar
Och även om allt ska arkiveras eller makuleras så börjar det brinna i knutarna, för på tisdag måste allt vara ute.. då går hyreskontraket på de lokalerna ut.
Får se om vi får med oss några fler eller om det blir jag, Ane och Tove som får slita igen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela