sofiaisabelle.blogg.se

Ledsamt

Publicerad 2014-09-14 23:44:31 i Livet i Stavanger,

Det är med frustration och oro som jag nu stänger av TV för att krypa ner i sängen
Jag är ledsen att övriga partier i riksdagen inte vågat ta tag i de frågor och problem som uppenbarligen stör en så stor andel av svenska folket under dessa 4år
Jag är ledsen att ett främlingsfientligt parti blir tredje störst i Sverige
Jag är ledsen att folk röstar på ett sådant parti för att visa sitt missnöje
En blank röst hade visat tydligare på missnöjet

Jag vill säga att jag inte är hatisk mot alla SD:s väljare
För de flesta av SD:s väljare är inte rasister
Men jag är fortfarande av den åsikten att SD:s partiledning är rasister
Och det är högst beklagligt att de blir de största, om inte de enda, vinnarna i detta val.


Men nu är jag för trött för att orka lägga mer energi på detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela