sofiaisabelle.blogg.se

Jobb, jobb och mera jobb

Publicerad 2014-09-11 07:54:17 i Livet i Stavanger,

Här går allt i ett
Det är flytt på gång på jobbet
Och jag har frivilligt anmält mig för att hjälpa till med packning
- Cash is king -
Detta har inneburit sena kvällar hela veckan
Dryga 12 timmar har jag befunnit mig på jobbet de senaste dagarna
Denna torsdag ser inte ut att bli annorlunda
Jag har valt att unna mig lite sovmorgon på mornarna 
Allt för att ta igen lite sömn från helgens bravader!
Men trött är jag, men snart är det helg!

Mörk bild, men detta var vad vi åtstakom första dagen 
10 vagnar med 8 flyttkartonger i varje!
- att papper kan vara så tungt! -


Fredrik är snäll och har god förståelse
Men visst märker jag att han saknar mig
Efter att ha varit hemma i Sverige i 3 dagar
Är jag nu bara hemma för en kort stund innan sängen kallar

Men imorgon ska vi ta igen det
Det blir middag på restaurang
Och därefter Hamlet föreställning på Teatern här i Stavanger
Det ska bli så mysigt och kul
Hur jag sedan ska klara av att hålla mig vaken under en drygt 3timmar lång föreställning är en senare fråga :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela