sofiaisabelle.blogg.se

Älskade Göteborg

Publicerad 2014-09-04 23:55:00 i Gøteborg <3,


Då var jag äntligen framme i Te-paradiset;)
Dvs. min systers lägenhet
Och ja, det är te i varje burk!! ^^
 
Resan har gått smidigt trots ett lite hektiskt byte på Arlanda
Men jag hann och det är huvudsaken
 
Har lyckats knappa in fel pinkod tre gånger och spärrat simkortet
Så imorgon får jag maila och fjäska med mina kollegor
Förhoppningsvis kan de trolla fram en pukkod
Tror jag har den i en pärm på jobbet, så borde gå lätt
Lite frustrerande dock ^^
 
Men nu blir det till att tvätta bort smink å borsta gaddarna
Sedan ska jag krypa ner bredvid syster yster!
Det ska bli skönt å få somna:)
 
 
 
Göteborg, älskade Göteborg! <3

Kommentarer

Postat av: Kajsa

Publicerad 2014-09-09 20:49:02

Alla kök borde se ut som mitt ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela