sofiaisabelle.blogg.se

Vänskap är viktigt!

Publicerad 2014-10-23 07:14:46 i Livet i Stavanger, Tillbakablickar och Sverigelängtan,

Om en knapp vecka
Närmare bestämt nästa onsdag
Kommer min fina Annie till Stavanger
Ser så fram emot att få visa henne vår hemby:)

Sedan vi flyttade har samtalen blivit allt färre och när jag kommer på det blir jag faktiskt lite ledsen ibland
Tänker tillbaka på allt vi gjort tillsammans 
Allt vi med gemensamma krafter tagit oss i genom
Och sättet vi funnit för varandra i ur och skur!
Du är viktig för mig Annie!
Och jag hoppas inte att tiden mellan våra samtal eller umgänge ska kunna dra oss isär!

Sedan 2006 har du alltid funnit där vid min sida, och så vill jag att det ska förbli
Även om det inte kan vara på samma sått som förr! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela