sofiaisabelle.blogg.se

Jobbresa till Bergen

Publicerad 2014-11-11 21:50:20 i Livet i Stavanger,

Imorse tog jag och Ane flyget till Bergen
Nya tester av "E-dags-projektet" ägde rum under dagen
Gick faktiskt oväntat bra, men bara små justeringar:)

Vi tog oss därefter till Scandic Ørnen och checkade in på hotellrummen som vi ska spendera natten i

Tog oss sedan direkt ut på en härlig löprunda på ca 7km där vi fick se flera sidor av Bergen
Allt från bakgator med Heroinmissbrukare till trycket på centrums huvudgata

Efter en varm dusch (och lite julmusik för min del) tog vi oss vidare för middag:)
Tgi friday bjöd på en fantastisk kväll
Även om den viktigaste faktorn till att den blev så lyckad så klart var Anes sällskap:)
Fina fina du!! <3




Nu kryper jag ner i en allt för tom dubbelsäng å zappar mellan kanaler en stund innan jag däckar.

Saknar närheten från Fredrik, min livs kärlek! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela