sofiaisabelle.blogg.se

Mot Sverige

Publicerad 2014-05-28 21:49:25 i Dagens bild, Hälsa och Fitness, Livet i Stavanger,

Då var det äntligen dags för ännu en visit hemma i Sverige
Denna gången för kvalitetstid med min familj 
Och inte minst med nya familjemedlemmen, lilla Vanja på 4veckor!
Ser fram emot en mysig helg med fint väder 
Så att batterierna är ordentligt uppladdade inför sista veckan på jobbet innan 6 veckors semester!!

Fick i mig lite mat ute i solen innan avfärd mot flygplatsen:)
Boarding till flyget mot Oslo

Nu sitter jag på flygbussen mot Oslo busstajon där sista anknytningen äger rum i form av Buss till älskade Göteborg!

Dagens 3 positiva:
1. Efter dagens jobb kan jag se fram emot 4 dagars ledighet
2. Sverige väntar - där jag främst ser fram emot besöket hos Vanja (Samt Louise och Fredrick)
3. Hann med ett härligt simpass innan avresan, 60min/2,5km

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela