sofiaisabelle.blogg.se

Nedräkning i timmar

Publicerad 2014-06-08 20:40:00 i Inför VM i Brasilien 2014, Livet i Stavanger,

Det mesta börjar bli klart här hemma
Har precis rensat och torkat ur våra hyllor i kylen
Slängt in sista vändan med tvätt i maskinen (hoppas jag)
Fredrik har städat toaletten och nu återstår lite städning på vårt rum bara
 
Sedan ska vi sätta oss med varsitt glas alkoholhaltig dryck (cider för mig, rödvin för Fredrik)
Till det blir det ostbågar (första på 3månader!) choklad, samt Guidefilm från Rio de Janeiro
 
Uppladdningen kan börja
Imorgon bitti vid 9.30 kommer Anna och William hit för att köra oss till flygplatsen.
 
Jag ska göra mitt bästa för att hålla er uppdaterade under resans gång
Men det kommer nog inte bli dagliga uppdateringar
En del på grund av begränsat Wifi, men kanske främst för att jag ska njuta!!
Så första fokus kommer inte vara bloggen
Men jag lovar att ni kommer få en del uppdateringar iaf!
 
 
Ha det så bra hemma i Sverige/Norge under dessa veckor!
Hoppas solen skiner på er och att ni får möjlighet att njuta av vår faktiskt väldigt goa sommar! :)
 
 
All kärlek till er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela