sofiaisabelle.blogg.se

Tillbaka till verkligheten

Publicerad 2014-07-23 07:51:50 i Livet i Stavanger,

Tredje dagen på jobbet efter semester ær påbørjad
Det ær semestertider, vilket mærks tydligt hær
4 personer ær det som sitter vid sina skrivbord hær
- inklusive mig..
Det ær tyst och vældigt lugnt
Men det kænns helt okej att vara tillbaka
Dagarna flyter på bra och snart ær det helg igen
 
Vædret som vælkomnat oss hem till vackra Stavanger kan man inte klaga på
Vi har haft mellan 25 och 30 grader och sol
- ændå sedan vi satte foten på norsk mark i fredags kvæll
I Gøteborgsområdet verkar det vara lite otroligt bra
Och jag hoppas innerligt att det håller i sig øver helgen
Just nu ser prognosen något ostabil ut før lørdag och søndag
Men det hinner ændra sig
 
På fredag eftermiddag sætter vi oss næmligen på flyget igen
Næsta resmål ær ælskade Gøteborg
Fredagskvællen ska spenderas med mina fina systrar
- samt min bedårande systerdotter
Dærefter ska det laddas infør det stundande Brøllopet
Helena och Henrik ska bli en, en gång før alla
Dags att køpa næsdukar och vattenfast maskara...
 
 
Ha en fin dag i solen!
Och før er som har semester eller bara turen att vara lediga
- NJUT FØR MIG OCKSÅ!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela