sofiaisabelle.blogg.se

16 januari

Publicerad 2014-01-16 06:48:16 i Livet i Stavanger,

Helt sämst på det här med uppdatering
Sitter på bussen påväg till jobbet
Försöker komma in i vardagslunket igen
Det går lite trögt

Idag är det en månad sedan jag började min nya anställning
En månad som gått fort
Mycket pga jul och nyårsledighet såklart
Men nu väntar en månad med fulla arbetsveckor
Innan det återigen är dags för lite semester
Sälen med familjen och min fina pojkvän
Och inte att förglömma - Öppet spår!

Hade en otroligt bra helg hemma i Sverige
Trots nästan 40 timmar i olika färdmedel
- tåg, buss och bil..
Blev totalt närmare 8 timmar i skidspåret
Så nu ska jag klara öppet spår med bravur
Ledsamt nog hinner jag inte träna något på skidor innan ^^

Bjuder på en härlig gruppbild från helgens skidteknikläger

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-22 11:43:10

Åker till Trysil nu för att träna inför Vårt Vasalopp!!
Puss mamma

Svar: Ja, hær blir det inte mycket skidtræning ^^ Men har iaf varit på gymmet en del :) Ska nog klara att genomføra loppet, hoppas jag! :) <3
Sofia Bertilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela