sofiaisabelle.blogg.se

Om en vecka ær jag snart i mål

Publicerad 2014-02-17 15:09:21 i Livet i Stavanger,

Februari.
17 februari
Tiden går fort och jag ær dålig på det hær med att blogga
 
Om en vecka ær jag ute i skidspåret
Nærmare Mora æn Sælen (hoppas jag!)
Ser fram emot Loppet æven om jag vet att jag borde ha trænat mer
Mitt mål ær att komma i mål
Och annat kommer jag inte tillåta mig sjælv till
Vad klockan hinner ticka ivæg till ær en annan femma
 
Har haft en lugn helg efter fredagens fagdag på jobbet
Det blev vinprovning och middag i Stavanger Konserthus
- Mycket trevligt
Lørdagen minns jag knappt
Gjorde i princip ingenting
Åt tacos på kvællen och lyssnade på nær Sverige slog Schweiz i OS-hockeyn
Lyssnade då vi fortfarande inte fått igång vår TV-box (MORR!)
Igår stædade jag iordning hemma
Fick fint i min garderob/Bokhylla - så nu trivs jag bættre hemma
Dærefter avnjøt jag en underbart mysig brunch med min Fina Anna!
 
Om en dryg timma ska jag møta Emilia før en promenad i det sola vædret
Det ser ut som sommar nær man tittar ut genom fønstret!
Våren ær på væg!
 
- LYCKA! -
 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-17 16:24:25

Visst är våren härlig men vi få hoppas att den dröjer ytterligare någon vecka i dalarna så att snön ligger kvar. Vad gäller Vasaloppet så kommer vi att ha en skön lååång dag i spåret. Kram och så ses vi på söndag!
Mamma

Svar: Ja, okej då! Men tittar på yr och ser ut som att vi får en varm dag i spåret. De spår mellan 3 og 5 plus grader i princip hela dagen! Førra veckan nær jag kollade spådde de minus 16. Haha. Men det kommer bli jætteskønt. Ser fram emot det!
SAKNAR DIG <3
Sofia Bertilsson

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-17 16:35:38

Hej vännen !!!!!!
Ni kommer att lyckas alldeles utmärkt i spåret mellan Sälen och Mora de är jag mer än övertygad om . Ha de riktigt skönt nu och då . Hälsa alla

Kramis på dig :)

Svar: Ja ni får følja oss i spåret tycker jag :) Det ska bli skojigt!Kram på dig fina moster! <3
Sofia Bertilsson

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-02-18 19:10:43

De klart vi ska följa er, du kan väl skriva ner era startnummer. Kram kram <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela