sofiaisabelle.blogg.se

Snabba ryck - Dags för jobb

Publicerad 2013-09-11 11:20:00 i Första tiden som Stavangerbor, Livet i Stavanger,

Fick samtal från Peak för en halvtimma sedan
Hon lät lika desperat som jag
Frågade om jag kunde komma in till butiken i Sandnes med detsamma
Inombords ljublade jag samtidigt som jag svarade "ja självklart"
Så nu står jag och väntar på bussen
Bussen som ska ta mig till min första jobbdag här i Stavanger
Lättnadskänslan är total
 
Jag har inte fått något besked om hur mycket tider de kan erbjuda mig i fortsättningen
Men hon sa att de skulle sätta sig så fort som möjligt och titta på schema för de kommande veckorna
Känns helt fantastiskt det här
Så nu kan jag slappna av och snart hoppas jag att rutinerna kan komma igång också
 
Ska bli super kul det här
Och när jag kommer hem ikväll (när det nu blir, tror jag ska jobba till stängning) så har Fredrik lovat att stå med maten klar.
 
Det börjar lossna nu!
Stavangerlivet kan börja på riktigt!
 
 
xoxo Sofia

Kommentarer

Postat av: Carina Alm

Publicerad 2013-09-11 19:34:04

Stort GRATTIS hjärtat! Lycka till!

Svar: Tack vännen! Jag hoppas att jag kan få en del tider så jag kan försörja mig, men söker hela tiden annat :)
Sofia Bertilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela