sofiaisabelle.blogg.se

Skypedejt med världen finaste Annie!

Publicerad 2013-09-15 21:32:00 i Första tiden som Stavangerbor, Livet i Stavanger, Tillbakablickar och Sverigelängtan,

Skype är en förbannat bra uppfinning, minst sagt.
Har precis pratat bort nästan 1,5 timma med väldens bästa vän!
Det går upp för mig att jag saknar Göteborg och fina fantastiska vänner där!
Men jag trivs bra här
Det har varit lättare att anpassa sig än jag hade vågat hoppas
Snart har vi bott här i 2 veckor
Andra helgen har kommit och gått och vi har jobb båda två
Kanske inte drömjobben, men de kommer!
 
Nu ska jag återgå till Harry Potter och hemligheternas kammare
som vi började kika på innan min skypedejt med Annie
 
 
 
 
xoxo Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela