sofiaisabelle.blogg.se

Sista september

Publicerad 2013-09-30 12:22:00 i Första tiden som Stavangerbor, Hälsa och Fitness, Livet i Stavanger,

Morgonen lyckades givetvis bli stressig 
Trots att jag gick upp 8.30 och inte behövde ta bussen förrän 11.30
Fick först ta mig ner till byterminalen vid 9 med nycklar till min kollega
Därefter satte jag mig och skickade iväg några mail angående lediga lägenheter
Sedan var klockan helt plötsligt 10.30 och jag kom på att jag måste duscha
 
Men nu är jag på väg till möte på SATS i Sandnes
De har ett erbjudande som gäller till och med idag
Binder man sig ett år bjuder de på de två första månaderna
3 tillfällen med personlig tränare ingår
Och första betalningstillfälle blir 20november
Jag kommer få möjlighet att frysa medlemskapet när vi åker till Brasilien i sommar
Och jag får välja två anläggningar (finns totalt 4 i Stavanger området)
Det jag hoppas få svar på idag är om jag kan byta anläggningar om jag skulle få jobb någon annan stans
Nu lutar det åt att välja Stavanger och Sandnes eftersom jag jobbar i Sandnes
Men eftersom jag inte tänkt bli kvar på Peak mer än någon månad blir Sandnes ett dåligt val i längden 
Sedan behöver jag veta om jag kan bli medlem utan norsk personnummer 
Detta då jag inte kommer få det förrän på onsdag eller torsdag och erbjudandet går ut idag
 
Priset per månad är eventuellt lite dyrt, 520nok
Men jag måste ta ett beslut snabbt vilket gör mig lite stressad 
Hade jag vetat att något annat gym hade något liknande erbjudande
Eller åtminstone en månads gratis träning
Så hade jag kunnat jämföra priser
Men det blir svårt att hinna kolla upp detta nu
Jag behöver verkligen komma igång med träningen 
Kan inte vänta en månad till...
 
Jag får helt enkelt se hur det känns väl på plats
Eventuellt går jag därifrån med ett medlemskap
Eventuellt inte..
 
Efter intervjun väntar jobb
14-18.15 på Peak
Jag hoppas dagen går fort.
 
 
Väntar med spänning på besked från Bilfinger....
 
 
xoxo Sofia

Kommentarer

Postat av: sandra

Publicerad 2013-10-02 08:25:31

Sats i gbg betalar ja 199 kr / mån för i 1 år o ja kan träna överallt , det kallar ja erbjudande

Svar: Ja det verkligen ett bra erbjudande.Jag saknar Sverige priser!! :P
Sofia Bertilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela