sofiaisabelle.blogg.se

SATS

Publicerad 2013-09-30 21:02:00 i Första tiden som Stavangerbor, Hälsa och Fitness, Livet i Stavanger,

Sådär ja!
Imorgon smäller det
Ska se till att komma hemifrån samtidigt som Fredrik imorgon bitti för ett första besök!
Nu är det slut på min träningsfria tillvaro
Fick rabatt med 16% för att jag jobbar på donken också
Så nu blir månadskostnaden (efter de två första fria månaderna) 435nok istället för 520
Inget ont (syftar på återkomsten till donken) som inte för något gott med sig :)
 
Måste tyvärr meddela att jag fick ett negativt svar angående tjänsten på Bilfinger förut..
Känns faktiskt ganska tungt
Jag hade verkligen hoppats på det jobbet
Men det är till att ta nya tag
Komma igång med sökandet igen på riktigt
Är för tillfället väldigt tacksam för mina tjänster på peak och donken..
Annars hade vardagen och livet här i Stavanget blivit svårt att ro runt
 
 
xoxo Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela