sofiaisabelle.blogg.se

Peak Performance?!

Publicerad 2013-09-09 12:28:00 i Första tiden som Stavangerbor, Livet i Stavanger,

Då var det måndag,
Snart har en vecka gått sedan vi lämnade Sverige
 
Jag var på intervju imorse,
På Peak Performance
Det kändes bra, och jag tror att jag kommer få jobb i butiken i Sandnes på onsdag
Åtminstone skulle hon kolla upp hur många procent hon kunde erbjuda mig
Det lät positivt, hon skulle höra av sig på onsdag
Dock gäller det troligtvis bara fram till sista oktober
Därefter kommer en ny butikschef och då är nog inte behovet lika stort
 
De behöver även extra personal i butiken i Stavanger by
Vilket troligtvis är något jag också kan behålla när jag sedan fått ett annat jobb
- för kvälls- och helgarbete.
 
Känns skönt att det verkar lösa sig,
Men jag ringde nyss Morten på Bowlinghallen,
Meddelade hur det låg till och frågade hur rekryteringen gick hos de
Han kunde inte ge mig något besked men sa att jag absolut inte var borträknad
Troligtvis har de bestämt sig i mitten på nästa vecka
Och innan dess har jag troligtvis redan tackat ja till jobb på Peak
 
Det får bli som det blir, jag är väldigt sugen på jobbet på Bowlinghallen
Men jag behöver ett jobb, jag behöver en inkomst, helst igår

Så det blir bra det här, det blir det!
 
 
xoxo Sofia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela