sofiaisabelle.blogg.se

Nervöst och spänt

Publicerad 2013-09-20 11:14:00 i Första tiden som Stavangerbor, Livet i Stavanger,

Idag kommer beskedet 
Beskedet som kan rädda mig
Beskedet som om det är positivt kommer fylla mig med glädje 
Vi har redan planerat att äta räkor ikväll
Då hade det ju varit extra trevligt om vi kunde fira nytt jobb för oss båda samtidigt 
Fredriks jobb kan vi i alla fall fira
 
Klockan 14 är det dags för jobb igen
Just nu ligger jag i soffan och tittar på Paradise Hotel Norge ^^
Så otroligt tramsigt program egentligen
Men det är roande och jag övar upp min förståelse för norskan
Uppdaterar gång på gång min mail i hopp om något nytt
Väntar bland annat på svar från donken om upplärning
Skulle ju egentligen varit idag men pappersarbete satte tydligen käppar i hjulen
 
Vad gäller lägenhetsvisningen igår så gick det åt skogen innan det hann börja
Fick ett sms från ägaren när jag satt på personalmötet igår
Det stod att lägenheten precis hade blivit uthyrd till några andra
Riktigt surt att vi inte ens hann komma och titta på den
Men nu är det som det är
Det är bara att söka vidare
Det kommer nya chanser
 
Snart helg, kan dyka upp jobb imorgon
Borde få besked om det idag
Hade varit trevligt för plånboken!
 
 
xoxo Sofia
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela