sofiaisabelle.blogg.se

När solen skiner

Publicerad 2013-09-26 20:07:00 i Första tiden som Stavangerbor, Livet i Stavanger,

Härlig promenad i härligt väder en härlig höstdag.
Vanligtvis tycker jag att hösten är en fruktansvärt trist årstid
Tycker att det likaväl kan bli vinter med detsamma
Men idag var det riktigt härligt
Och visst är det mysigt att få stänga in sig med en kopp te framför en film på kvällen
Kanske dags att ändra sig angående hösten 
 
Fått besked om att jag ska jobba mitt första pass på donken på söndag
Känns kul att komma igång
Fick skrivit på kontrakt på donken igår
Så idag fick jag äntligen beställt ett norskt id-nummer och skattekort 
Så nu är jag igång
 
För tillfället Skypar vi med Susanne, Fredriks mamma, som precis kommit igång med Skype 
Snart blir det sista Harry Potter filmen, te och äta  chokladbollarna som är kvar från gårdagens bakning, mums!
 
xoxo Sofia

Kommentarer

Postat av: Eveline

Publicerad 2013-09-27 07:23:18

Det ser verkligen vackert ut i Stavanger. Din blogg är ju rena turistbroschyren :) Härligt att du kommer igång med det ena efter det andra!

Svar: Ja men det är vackert :) speciellt när solen skiner:)
Sofia Bertilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela