sofiaisabelle.blogg.se

Jobblördag

Publicerad 2013-09-21 08:13:00 i Första tiden som Stavangerbor, Livet i Stavanger,

Det blev jobb idag, heldag.
Så ska snart slänga i mig lite havregrynsgröt så jag står mig.
Bussen går vid 9 och jag öppnar butiken 10.00
Sedan blir det jobb till 16.
Har fått schema fram till sista oktober nu
Så fram tills det dyker upp något nytt jobb kommer jag jobba 5-6 pass i veckan
Dock enbart 3-4timmars pass
Så nu vore det lägligt med ett svar från donken
Så jag kan få in några fler timmar
 
Fick samtal från en skoaffär som jag sökt jobb som assisterande butikschef på
Blir intervju på tisdag klockan 11
Hoppas på att jag fått positivt svar angående inköpsjobbet eller räkenskapsjobbet innan dess
Men jag vågar inte räkna med det
Utan fortsätter med att lägga ut nyakrokar 
Snart så
 
Men nu måste jag sätta igång så jag inte missar bussen.
 
 
xoxo Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela