sofiaisabelle.blogg.se

Intervjumåndag!

Publicerad 2013-09-16 13:43:00 i Första tiden som Stavangerbor, Livet i Stavanger,

Snart stundar dagens första intervju
Sitter på Kulturhuset och väntar på att klockan ska slå 14
För då är det dags att fjäska till sig ett jobb på Donken
Men frågan kvarstår: vill jag verkligen det?
Just nu känner jag mig rätt deppig vid tanken
Men samtidigt, jag behöver fler timmar
Efter denna intervju ska jag ta bussen ut till Forus
Intervju för en tjänst som Jr. Inköpare
Den lockar otroligt mycket mer
Så håll alla tummar ni har vid 16!
Fredrik har fått jobb nu
Så otroligt glad för hans skull
Dagtid, kontor och sjukt bra lön!! :)

Nej, dags att börja ladda för intervju
Är dock vansinnigt hungrig
Det stör mig lite

xoxo Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela