sofiaisabelle.blogg.se

Söndagkväll

Publicerad 2013-10-20 20:26:51 i Livet i Stavanger,

Helgen har spenderats på McDonald´s
Tiden går väldigt fort när jag man står där i kassan
Det är full rulle i princip hela tiden
Man träffar massa nytt härligt folk
Och jag trivs bra, tro det eller ej
Inte trodde väl jag att jag skulle tycka det var så roligt
Men det kanske beror mycket på att jag vet inte planerar att bli kvar så länge
Att jag vet att det bara är för en period
 
Fredagskvällen spenderades hemma hos Anna (och en sjuk William)
Vi myste med alldeles för mycket ost och kex framför Idol
Så otroligt bra fredag alltså!
Såna blir det garanterat fler av, tur att Idol går varje fredag ;)
 
Igår kväll kom jag hem till räkmys med Fredrik efter jobbet
Vi fortsatte vårt Twilight maraton
Såg klart på Eclipse och Breaking Dawn Part 1, samt började se Breaking Dawn Part 2
Så otroligt bra filmer, speciellt de sista!
Vill inte att den sista filmen ska ta slut idag!
Men är glad att jag iaf har halva kvar att mysa till ikväll!
 
Imorgon fortsätter mitt jobb marathon, 10 dagar jobb kvar (av 17 än så länge)
Får nog troligtvis schemat för november på Peak i veckan också
Ska bli spännaden att se hur många dagar det blir totalt i sträck! ^^
Än mår jag fint
 
Imorgon måste jag nog också försöka dra mig iväg till gymmet
Nu är det slut på lathet och sjukdomar!
På tisdag ska jag ha första passet med en personlig tränare på SATS
- det ska bli spännande!
 
Ha en fin söndagskväll allihop! :)

Här jobbar jag! :)
 
 
xoxo Sofia
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela