sofiaisabelle.blogg.se

Soffläge

Publicerad 2013-10-08 12:42:46 i Livet i Stavanger,

Vaknade med värre huvudvärk och värre halsont än jag somnade med igår
Insåg att jobb i eftermiddag inte skulle funka
Bara att gå ut till köket (10meter) tar kål på mig
Önskar Fredrik kunde komma hem med nya halstabletter och ett paket med ballerinakex 
Men under tiden ligger jag i soffan
Försöker få i mig havregrynsgröt trots att jag inte är hungrig 
Dricker varmoboy, bara för att man får det när jag man är sjuk
Nu vill jag bara bli frisk..
 
Fick igår besked om att dagens intervju är uppskjuten till på torsdag
Det kunde ju verkligen inte kommit lägligare
Tveksam till om jag kunnat göra en bra intervju i mitt skick
 
 
xoxo Sofia

Kommentarer

Postat av: E

Publicerad 2013-10-08 14:01:40

Krya på dig fina vän! Hoppas Fredrik kmr med ngt gottigt! :)

Svar: Tack hjärtat! Ja vi får väl se! <3
Sofia Bertilsson

Postat av: Linda :)

Publicerad 2013-10-08 14:31:52

Krus på dig, hoppas ditt halsont försvinner snart :-) Och hoppas att intervjun går bra för dig på torsdag!

Svar: Tack Linda :) det hoppas jag också! Hoppas ni har en bra resa :)
Sofia Bertilsson

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela