sofiaisabelle.blogg.se

Bättre men inte bra

Publicerad 2013-10-10 11:12:36 i Livet i Stavanger,

Efter tre dagar i soffläge är det nu dags för några timmars jobb
Bara 3, vilket känns som en ganska behaglig start
För jag är inte helt bra än
Bättre, absolut, men inte bra
Irriterande hosta i kombination med rinnande näsa och lock för öronen
Men jag mår bättre än igår
Och kan inte ligga kvar hemma fler dagar nu
Dessutom väntar en intervju i eftermiddag
Den ute i Tananger,
- 14 dagar på, 14 dagar av
Så nu får ni ta fram tummarna igen och hålla de hårt
Vid 14 är det dags!

Ikväll ska jag och Fredrik passa på att ha det mysigt
I helgen kommer vi nämligen inte ses så mycket
På fredag ska han ut med sina kollegor
- Jag ska till Anna och titta på Idol
Och på lördag (efter jobb för min del) är det dags för tjejkväll resp. grabbkväll
Sen får vi förhoppningsvis söndagen ihop
Om inte jag ska jobba
Jag tror inte jag var uppskriven
Men träffade precis min chef (från donken) på bussen och han trodde han hade skrivit upp mig (hoppas inte!)

Men nu ska jag samla kraft för att orka med mina 3 timmar på Peak
En kopp te hade suttit fint, får se om jag hinner köpa det innan!


xoxo Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela