sofiaisabelle.blogg.se

2 timmar senare

Publicerad 2013-10-08 00:08:00 i Livet i Stavanger, Tillbakablickar och Sverigelängtan,

2 timmar sedan vi la oss
2 timmar sedan Fredrik somnade
Men min hals och mitt huvud håller mig vaken
Är trött men kan inte koppla av
Halsen river och huvudet dunkar
Vad har jag gjort för att förtjäna detta?
Jag ska ju jobba imorgon
Börjar dock inte förrän 14 så hoppas det känns bättre innan dess
 
Dagen har i övrigt gått i hemlängtans tecken 
När man är ledig och får tid till att tänka
Tid till att minnas
Tid till att se tillbaka
Fasen vad jag saknar mina fina vänner!
Men det tjänar ingenting till
Det hjälper inte
 
2,5månad kvar till jul
Då får jag se de igen!
 
 
Xoxo Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela