sofiaisabelle.blogg.se

Stavanger vore inte detsamma utan dig!

Publicerad 2013-12-17 22:48:12 i Livet i Stavanger,

 
Har spenderat kvällen med promenad, fika, powerwalk och massa tjejsnack med min fina Anna
Och jag blir väldigt rörd när hon överräcker en julgåve
På bara några få månader har vi verkligen kommit varandra nära
Och visst träffar hon mitt i prick när hon ger mig:
- "En stor påse god te"
- Världens sötaste hjärtformade rosa tesil
- Och ett vansinnigt sött, ROSA, läppbalsam
 
Så även om jag ogillar att hon utan att säga ifrån köper julgåva
(Eftersom tycker det är hemskt när jag inte planerat något tillbaka)
Så blir jag vansinnigt glad
Känner mig uppskattad och väldigt omtyckt
 
Utan dig hade Stavanger inte varit detsamma Anna
Är så väldans glad att jag fått lära känna dig
Och att du får Stavanger att kännas ännu mer som hemma
 
Kommer bli konstigt att inte träffa dig på nästan en månad
När vi setts varje vecka här
Men innan vi vet ordet av så är vi tillbaka i Stavanger igen
Men innan dess ska vi fira jul och nyår och njuta av Göteborg
Och så får vi se om våra vägar kanske korsas även i kära Götet?!
Om inte annat får vi väl hjälpa ödet på traven!
 
 
Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela