sofiaisabelle.blogg.se

Ny satsning

Publicerad 2013-12-03 12:17:00 i Hälsa och Fitness, Livet i Stavanger,

Bakade helt magiskt goda lussekatter i lørdags
Så magiskt goda att 40(!) stycker var slut redan på søndags kvællen
Jag åt kanske inte alla sjælv, men sækert hælften
Efter det fick jag nog
Inte av lussekatter - hade nog kunnat knø ner ett gæng till.
Men fick nog av træningstorka
- trænade inte på hela førra veckan pga førkylning..
Och inte minst fick jag nog av min vansinnigt dåliga karaktær
Så før kanske 100gången sedan vi flyttade hit har jag nu bestæmt mig
Bestæmt mig før att ta tag i detta på riktigt
Får væl se hur længe det håller denna gången
Målet ær fram till vi åker hem den 20dec
Med undantag før det svenska julbordet den 14dec
Har dærfør børjat gårdagen och dagen med 45min kondition och bålstyrka
Samt tænkt mig før nær det kommer till maten
Tanken før den nya satsningen ær føljande:
 
45min kondition och bålstyrka mån-lør
60min styrketræning tis, tors och lør
Bodybalance søndag

Mat:
Frukost: Havregrynsgrøt med kanel och mjølk
Lunch: Smoothie med frukt, bær och yoghurt
Middag: Kyckling/Køttfærs/Rækor, med sallad (plus salsasås och lætt creme fraiche)
Ev. smoothie till kvællsmat om jag ær hungrig
Halv bar efter træningspass
Extra frukt på jobbet før att hålla mig mætt

Får se om jag klarar hela perioden
Blir sugen på sådær konstiga saker
- bara før att jag bestæmt mig før att inte æta skit
Som till exempel Ikea korv, varfør liksom?
Men nu ska jag verkligen førsøka att stå emot
Førsta veckan ska jag førsøka hålla mig helt ifrån all skit
Næsta vecka kanske jag unnar mig lite
Mest før att det snart ær jul
Men håller jag i træningen ær det ingen fara

Så nu skulle jag behøva lite extra motivation
Lite extra disciplin
Och en himla massa jæklar anamma!


17 dagar kvar till det ær dags før hemfærd till Gøteborg <3

Sofia





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela