sofiaisabelle.blogg.se

Egoboost

Publicerad 2013-12-04 13:19:00 i Hälsa och Fitness, Livet i Stavanger,

Fick igår reda på att vår Regionchef skulle komma på besøk
Lite blandade kænslor får jag erkænna
Ångest, Nervositet, Panik, Stress..
Ja, inte direkt øvervægande bra tankar som ni førstår
 
Jag åkte till jobbet lite tidigare imorse
Før att se till att det såg bra ut
Vid halv 11 ungefær kom han innanfør dørrarna
Glad och positiv
Han såg positivt øverraskad ut øver hur det såg ut i butiken
Lite småsaker att invænda mot hade han ju, såklart
Det hør nog till en regionchef..
Men fick reda på att han fått besked från en Mystery Shopper
Hon hade varit hær før två veckor sedan
Och *trumvirvel* gett mig full pott (bortsett från några ihopvikta kartonger på golvet)
Så sedan butiken øppnade i December førra året
- fick jag nu det høgsta betyget någonsin 97,6% (tror jag)
Så det kanske spelade in i hans otroligt goda humør
Han sa att han tyckte det var vældigt tråkigt att jag skull sluta
Att han tyckte att jag verkade vara stabil och duktig
Så det var en rejæl Egoboost måste jag sæga
Så nu har jag fått lite extra energi infør mina fyra sista dagar i Sandnes

Men innan jag sætter igång behøvde jag lite mat i magen
- det vill sæga en smoothie (m. banan, melon, kiwi, apelsin, jordgubbar och yoghurt)
Før æn så længe har jag hållt mig till min kost och træningsplan prickfritt
Æven om gårdagens træningspass var rætt segt
Kænde att kroppen inte riktigt hængde med
Men jag genomførde passet och det ær jag vældigt stolt øver idag

Ha en fortsatt hærlig onsdag :)
 
 
Sofia
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela