sofiaisabelle.blogg.se

3år och 11månader

Publicerad 2013-12-04 13:34:00 i Livet i Stavanger, Tillbakablickar och Sverigelängtan,

Imorgon ær det fyra år sedan vi træffades før førsta gången
Den 30november 2009 børjade vi prata på Internet och sms
Dærefter bokade vi in en førsta fika lørdagen den 5dec 2009
 
4januari 2010
Det var dagen som du och jag bestæmde oss før att ge OSS en chans
Idag ær det 3år och 11 månader sedan
Det betyder att det, om bara en månad, ær dags att fira fyra år ihop
Det kænns faktiskt ganska overkligt - fyra år ær lång tid
Funderar på var vi kommer att stå om ytterligare 4år
- Var kommer vi bo?
- Vad kommer vi jobba med?
- Hur många lænder vi kommer att kunna skriva upp på våran "varit-på-lista"?
- Kommer jag ha en ring på vænster ringfinger?
- Kommer vi ha tankar på barn inom den nærmsta framtiden?
- Har våra framtidsplaner blivit klarare, eller førændrade?
Ja det ær mycket frågor som dyker upp
Men inga frågor som egentligen spelar någon roll
Så længe jag får fortsætta vara med dig så kan svaren lyda hur de vill
Jag skulle flytta med dig till værldens ænde om det skulle gøra dig lycklig
Givetvis har jag førhoppningar om barn, gærna innan jag fyller 28
Och som du vet mer æn væl så væntar jag på den dær ringen
Men så længe jag kænner mig sæker på dig, på oss
- så kan det vænta

Jag ælskar dig Fredrik John Mikael Eriksson <3
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela