sofiaisabelle.blogg.se

Regnskapsmedarbeider på Stavangers Universitetssjukhus??!

Publicerad 2013-08-16 11:19:32 i Första besöket i Stavanger - Augusti 2013,

Då var intervjun för tjänsten jag först ansågs som överkvalificerad för avklarad
Oj vad bra det gick, den tjänsten borde vara min
Förstod snabbt att arbetsuppgifterna är i princip de samma som de jag har haft i Mölndal
De sa till och med att det lät som att jag redan jobbade hos de för att jag förstod allt så väl
Ett sjukhus med närmare 6000 anställda (i Mölndal är ca 5000, med andra ord rätt lika)
Ja, det kändes bra.
 
Enda kruxet - lönen - statligt ägt = inte samma förhandlingsmöjligheter eller lönenivå
Men om deras gissning stämde (330 000nok/år) känns det ändå som något att börja med
 
Och skulle jag inte utannonserad tjänst bli min hade de även behov av någon för ett års vikariat
 
Nu väntar vi bara på att de ska höra av sig.
 
 
Men nog om det, vidare till nästa intervju/möte med People4you, därefter Manpower.
 
 
xoxo Sofia

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela