sofiaisabelle.blogg.se

Jobbsökardag 1

Publicerad 2013-08-12 16:38:00 i Första besöket i Stavanger - Augusti 2013,

2 intervjuer/möten avklarade
3 nya inbokade
 
Det går framåt.
 
Min första intervju avklarades vid 9 imorse hos Xtra Personell
Det kändes riktig bra, de verkade måna om att försöka hitta ett jobb till mig
De önskade att jag skulle skicka in lite komplettering till de gällande mitt cv, så får sätta igång med det snart
Även Fredrik lyckades få en intervju på samma ställe, toppen!
Andra intervjun (eller snarare möte) var hos Amesto
Där fick jag prata med en supertrevlig tjej som arbetade med rekrytering inom Regnskap
Även här fick jag en bra magkänsla, nu håller vi tummarna!
 
 
Veckans planering såhär långt i jobbsökandets tecken
 
Tisdag:
09.00 Öppethus Kelly Services
 
Onsdag:
09.00 Möte TRIBE
 
Torsdag
10.00 Intervju NøkkelPersonell
13.00 Möte Adecco Finans
 
Fredag
14.00 Intervju Manpower
 
 
Håll tummarna för mig
Nu ska jag göra i ordning kompletteringen till Xtra Personell
Därefter dags för matlagning - ugnsbakad lax med potatis och kallsås står på menyn
 
 
xoxo Sofia
 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2013-08-12 16:52:15

Vad roligt att läsa! Verkar inte som att det är jättesvårt att få jobb där ändå. Finns det lagerjobb där? :-)

Svar: Nej jag hoppas inte på det:)
Ja det ska finnas en himla massa vad jag förstår! :)
Sofia Bertilsson

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-08-12 16:59:58

Bra jobbat! Du får säkert ett jobb inom kort. Vem kan motstå dig!😘

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela